Mozgás

Végre valahára nem kezdtem el szédélegni intenzívebb mozgás közben, úgyhogy kicsit mocorogtam. Nagyon kellett már és kelleni is fog most, mert a kilókkal együtt (-5,3 lett a végső szám) ment az erő is, nem is emlékszem, mikor voltam ennyire molylepke-energiaszintű utoljára. Rápróbáltam 32-es nyomásra, pistolra, nagyon (nagyon) nyögvenyelős volt. Megvolt, de nem az a jajdekönnyűisezagolyó érzet volt.

Úgyhogy most még lightos rávezetgetős ezmegaz, atomic pushup téerixen (5×10), deep back row ugyanazzal (5×10), meg egylábas guggolások (3×10-10), meg swingecske @32kg (4×25). Téerix alatt természetesen kötélgyűrűt kell érteni, de végülis ugyanaz, csak ez jóáras 🙂

Annyi előnye mondjuk van a lepukkanásnak, hogy degeszre olvastam magam, jövő héttől programot csinálok.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Mozgás

Vélemény, hozzászólás?

