Péntek 13.

Ez most nagyon bejött, ilyen szinten szar napom már régen volt, kicsit összejöttek a dolgok, aztán most kicsit nem jó.

Mindemellett a swing projekt is kicsit megtorpant, tegnap azért beletoltam nagyjából 500-at a 24-esbe, előtte nap 300 a 32-essel, de bőőőőőven a tervezett mennyiség mögött vagyok így is, ha összeadom. Nameg volt mellette némi nyomás, némi snatch, némi guggolgatás is, meg TPU.

Kenődés mindenesetre nincs, testsúlyos dolgok szépen alakulgatnak, a jelenleg legfontosabb dolog – PM – gyakorlás is megyeget. Az benne amúgy a legjobb, hogy akármilyen ideges az ember, lenyugszik tőle. Legalábbis én. De szerintem ezt már mondtam.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

