Menetelünk

Viszonylag emberit sikerült ma edzni, mert szépen lenyúltam a Jucitól ezt a 300 ismétléses történetét, kicsit átvariáltam, szétszedtem körökre, aztán a kanizsai csoport elé ficcentettem, hogy lehet örülni. Aztán, ha már úgy alakult, toltam velük, erősek és ügyesek már, nem kell minden percben korrigálni. Jómagam 24kg-al követtem el mindent.

Mellette persze beugrott némi swing, még ott 70 kemény ismétlés, itthon 32-essel még 233, hogy jó legyen, nameg jópár kézenállásos dolog, mert muszáj volt kipróbálni pár dolgot. És persze ne feledjük a PM gyakorlást se, volt reggel is, este is.

Kicsit elfáradtam.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Menetelünk

  • Tiekuanyin

    remélem, nem vicsorogsz ilyen csöveken meg minden gyakorlás közben úgy,mint az Avokado vagy milyen linken a tetkós pacák…de mit próbálgattál? mert látom ez lesz az új kedvenc.

    • efg

      Á, én úgy tanultam a erkácén, hogy mindig mosolyogni kell 🙂
      Ez az Avokádó meg jó arc ám, csak ilyen lökött. Szegényt úgy osztják páran a T-nation-ön, hogy hogy mert egy gyúrós oldalra testsúlyos cikket írni…

      Amúgy a pike-press volt a mai áldozat, érdekes módon a Fegyencedzésből kimaradt, pedig jól megtanít feszíteni.

  • Ricsi

    Ezt az oldalt még nem ismertem, köszi! 🙂

  • MáT

    Jó gyerek az Avokádó… amióta olvastam a Fegyenc 2-őt, amin sok képen ő demostrál, azóta több videót megnéztem tőle, meg a tesójától.

    Nekem megy a sima HSPU, csak kézenállni nem tudok támasz nélkül 😛

Vélemény, hozzászólás?

