Új év

És ezennel Boldog Új Évet  for all!

Gondolkodtam, legyen-e év végi összefoglaló, de aztán nem lesz, főleg azért, mert mostanában baromi lusta vagyok, ez szerintem a bejegyzések hatalmas számából is egyértelműen látszik. Különben is, vissza lehet olvasni, mi történt 2011-ben. Naugye.

Namegmár úgyis a nyakunkon az új esztendő, lehetne most ideírni egy csomó tervet,  meg vállalást, meg elszánást, de az sem lesz 🙂

Nyílván vannak, maradtak célok, de olyan furcsán mennek mostanában a dolgok, amire nem göröcsölök rá kicsit se, tök véletlenül össze szokott jönni és ez így roppant kényelmes 🙂 Úgyhogy a cél: jobban mozogni, többet mozogni, erősebbnek majd gyorsabbnak lenni. Ismerős? 🙂 Mellette az egyszem valódi új évi fogadalmam, hogy próbálok többet aludni, ezt az utóbbi 3 napban persze sikeresen nem tartottam be, de legalább lehet hova fejlődni.

És hogy szó essen némi edzésféleségről is; a nagy ünnepi szünetben mozogtam is ám, Primal Move volt minden nap (és javul és javul!), mellette némi kettlebell is és főleg testsúlyos dolgok. Ami meglepő, hogy ez utóbbi rohamosan javul, múlt héten sikerült 2db fantasztikus HSPU-t nyomatni, ami nem nagy dolog, nade támasz nélkül – nekem – már az. És mivel azóta ezt sikerült többször megismételni, talán nem véletlen. Tegnap meg tök véletlenül csináltam 2db muscle upot rúdon, ami azért jó, mert soksoksok ideje nem is kísérleteztem ilyesmivel, most meg bumm. A legbüszkébb meg mégis arra vagyok, hogy a lábujjfogásos gurulásos PM történetben ki tudom nyújtani a lábam, ami ilyen betonalkatnál, anno legendásan pocsék ASLR értékekkel komoly örömforrás ám… Micsoda remek dolog lesz, mikor végre ismét terv-szerűek lesznek az edzések gyakorlások…

 

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

7 responses to “Új év

  • Nagy Laci RKC

    Támasz nélküli nyomás!!!Ez óriási!
    És gratula a mup-hoz is!

  • Juci RKC

    Nice! 🙂
    Bár amiről nincs videó, az nem történt meg, amint azt tudjuk ugyebár 😀

  • Ricsi

    Gratula, ez nagyon király! Nekem még a támasz nélküli kézállás is messze van…

    • MáT

      Gábor csak szivat minket. Nem blogol nagyon, de szerintem GTG jelleggel hónapok óta kézenáll, sőt az edzéseket is kézenállásban vezényli le…így meg ugye könnyű ?)

      Komolyra fordítva, mennyi gyakorlás után, hogyan, milyen tutorial alapján? Vagy csak nekirugaszkodtál a falnak, majd elemelted onnan a lábad, és gond nélkül álltál?

  • efg

    Akkor helyezzük a helyére a dolgokat:
    MáTnak van némi igaza, mostanában minden nap van vmi fejjel lefele történet, jó régóta.
    Ott még azonban messze nem tartunk, hogy csak úgy menjen a kézenállás akárhol, egész egyszerűen a technika ugyanaz, mint a repülésé: az ember nekirugaszkodik a falnak, majd elhibázza azt, és ni, ott áll kézen. Innen – ha nem vigyáz – könnyen tud le, majd vmivel nehezebben felfele irányba fekvőtámaszt végezni.
    Hát így megy ez kérem.
    Nem mellesleg ez a PM dolog nekem sokat, nagyon sokat segít ilyen dolgokban, de tényleg.

Vélemény, hozzászólás?

