A bőség zavara

Ez van most kérem, az ember fia szemezget a rendelkezésére álló csilliárd programból, aztán azt se tudja, mi is igazán az aktuális cél. Rettentő nagy belleket nyomkodni, 5 percet  alatt megszneccsőlni a 32-est 100szor, kézenállásból nyomkodni, egykezes fekvőtámaszok, beast challenge, TSC, kártyatépkedés, fogyás, annyi minden van, hogy hihetetlen.

Tény, mostanában az állóképességi rész annyira nem hoz lázba. Tipikusan az a terület, amelyet viszonylag hamar lehet fejleszteni, aztán elég hamar el is megy, ha az ember nem gyakorolja továbbra is szorgalmasan.

Mobilitás. Hát ebből soha nem elég, ahogy az ember idősödik, pláne. Ezt mondjuk hálisten nem tapasztaltam, állíthatom, hogy életemben ilyen mobil, mint mostanában, soha nem voltam. Ebben nagy szerepe van mondjuk a napi rendszerességgel végzett PM gyakorlatoknak, de hát mondtam, hogy ez nagy szerelem lesz, tegnap se maradt el. Pláne, hogy sokat kell gyakorolni, ha az ember le akar vizsgázni, még plánébb, ha oktatni is akarja.

Fogyás. Hát ez javarészt kajakérdés, mostanság kicsit eleresztettem a gyeplőt, év vége van meg minden. WD továbbra is a fő irányvonal, de hétvégeken rendszeresen megszegem, vannak szituációk, amikor olyan nincs, hogy nem ebédelsz a családdal, mert a következmények beláthatatlanok. Meg egyébként sem vagyok híve a teljes önmegtartóztatásnak, az életet élni kell, vagy mi 🙂

Erő. Ebből soha nem elég. Nyílvánvaló, hogy valamerre erre kell elindulni, de akkor megint beüt a bőség. Egyre jobban érdekelnek a testsúlyos gyakorlatok, úgy látszik, ez a fegyencedzés-láz, ami végigsöpört mindenhol, nálam kicsit később ért be. De persze bellezni meg egész egyszerűen szeretek, sőt, általában súlyokat macerálni. Ha lenne egy tisztességes olimpiai rudam….

Az biztos, hogy a mostani állapot – edzegetek, mikor mit mikor tudok – nem tartható fennt, egész egyszerűen kell valami program, amivel lehet menni A-ból B-be, mérhető a fejlődés, viszont – és ez fontos – nem visz el túl sok időt. Sajnos a nagy kedvenc Könnyű Erő program ez utóbbinak nem felel meg, időm pedig mostanában nem lesz több, sőt.

De hogy mi lesz/lett a választás, azt majd egy másik posztban elárulom 🙂

Addig mindenki szépen ellátogat ide, és végignézi a sok okosságot. Később kikérdezem!

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “A bőség zavara

  • MáT

    Gábor,

    a könnyű erő hogyhogy nem felel meg idő szempontjából? Az napi 1-1,5óra mondjuk, persze ha 3 fő gyakorlatot (mondjuk MP, PU, Pistol) választasz.
    Bár, ha ennyi időd nincs, akkor mit lehet fél órában csinálni? …várom a postot a tervekről 😉

    • efg

      Hát ez az, a 40 napos program napi 1 óra minimum, egyben meg ez egész egyszerűen nem fér bele rendszeresen, hiába jó, meg minden. Majd máskor.
      Fél órába (pláne 2x fél órába mondjuk) viszont mégis bele tud férni nagyonnagyon sok minden 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: