Flow

Ma végre volt egy kis időm gyakorolgatni, ami tetemes mennyiségű Primal Move-ban jelentkezett és bizony olyan szinten elkapott a flow-érzés, amilyet már rég tapasztaltam. Kicsit stresszesen áltam neki, aztán 10 perc múlva letörölhetetlen vigyor.

Nem mellékesen klienseken is tesztelgetem a dolgot, és bizony nagyon hozza a várt eredményt, azonnal javuló Toe Touch és vállmobilitás formájában. Legalábbis ennyit néztem gyorsan.

Ma így összesen sikerült kb. 2 órát gurulgatni, az utolsó órámon meg beálltam kicsit szneccsölgetni 24-essel, toltam egy laza 200-at, ráérősen, nyugisan, jól is esett.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

