Rádió

Felkerült a múltkori rádióinterjú anyaga a Zinterwebre, úgyhogy aki úgy érzi, vesse rá magát: itt van e.

Összességében jól éreztem magam, csak egy óra roppant kevés, nagyjából órákat tudok megállás nélkül beszélni az RKC-ról meg a kapcsolódó dolgokról és persze most is akkor jutott eszembe, mit hogy kellett volna mondani, mikor már hazafelé tartottam az autóban.

Nem mondtam el például, mennyire jó közösség is ez a miénk, pedig aztán az egyik legfontosabb dolognak tartom. De tényleg.

Rolandnak köszönöm a meghívást, itt meg egy kis kép, ha valaki nem látta volna fércbúkon, én meg jól lenyúltam:

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

7 responses to “Rádió

  • Nagy Laci RKC

    Király vagy!!!:-)
    Gratulálok!

  • Juci RKC

    Hát én meghallgattam ám! Végig!

    Szerintem ez nagyon király. Qrvajól beszélsz, minden fontosat elmondtál, méghozzá ügyesen-jópofán, szóval ennél jobb talán nem is kell 🙂
    Gratulálok

  • efg

    Köszönöm 🙂
    Van még hova fejlődni, lassan jön a rutin, márpedig célunk továbbra is a teljes és totális médiauralom. Aztán meg világ 🙂

Vélemény, hozzászólás?

