Hétvégi kínzó kérdés

Ma felkerült egy új vörksop a dragondoorra, ezzel kapcsolatos eme kérdésünk, melyet a teljes szerkesztőség nevében szeretnék feltenni a mélyen tisztelt RKC kollegáknak:

Jön-e valaki jövő júniusban Velencébe?

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

8 responses to “Hétvégi kínzó kérdés

  • Juci RKC

    Juhúúú 🙂
    Ez aztán pompás kis ötlet 🙂

    Szerintem én spec. nem, de azért nem tudom teljes bizonyossággal kizárni. Egy jó kis asszisztálás Verlencében, nos, ha jobban belegondolok, lehet hogy nem utálnám a dolgot. Alkalomadtán kiderítem, hogy is mögyön ez.
    2013-ban megint Pesten lesz, ha netán mégse vállalja be ezt most a T. Kolléga.

  • Anikó RKC

    aha………..így kezdődik….aztán megjelennek a velencei karneválon a kettlebellnek öltözött figurák,hihi.bár azokhoz képest,amiket láttam, nem lenne ebben semmi extrém 😀

    hát én biztosan nem megyek, sajnos.

  • Bajzáth RKC

    Gondolom gondolában kell jerkelni. Nem lesz ezzel gond? Amúgy Velencén belül hol? Nekem elsőnek a Szent Márk tér ugrott be. Büntetésként még körül is lehet evezni/ úszni pár csatornát… Befejeztem. 🙂
    Bajzáth RKC

  • Nagy Laci RKC

    Én is kihagyom!

  • efg

    Még én is alszom a dologra párat, mert vannak egyéb dolgok meg kötelezettségek is.
    Kedvem nagyon lenne, pénzem kevésbé :S

    Mindenesetre a Szent Márk téren nem lenne rossz egy jerk-maratont rendezni 🙂

  • sztheomo

    Szia Elvtárs!
    Én 2013-ra tartogatom az erőmet, az anyagi dolgokon túl bizonyos technikai és mobilitásbeli hiányosságok kiküszöbölése mellett még fel kell magam szívni egy 48 kg-os nyomásra. Emellett egy kicsit szeretném kiélvezni, hogy azt edzek, amihez ténylegesen kedvem van és nem amiatt kell streszelnem magam, hogy valami nem jön össze (lásd húzódzkodás).
    Üdv
    Tamás

    • efg

      Tényleg, hogy áll a húzódzkodás-projekt?
      Amúgy a velencei blogszerkesztőség-részvét továbbra is lóg a levegőben. Esély van rá, most is vettem egy lottót példának okáért.

      • sztheomo

        Szia efg Kolléga!
        A formán még van mit javítanom, de a húzódzkodás projekt jelen szakasza lezárult. Folytatása tavasszal várható, amikor a kinti edzés ismét aktuálissá válik. Próbálkozásaim elfogadásra kerültek és tegnap óta kollégák vagyunk. Köszönöm a segítséget
        Üdv
        Szabó Tamás RKC

Vélemény, hozzászólás?

