7vég meg 7fő

Kicsit sűrűek a napok, sok a meló, sok az edz, hétvégére rendesen el is készültem idegrendszerileg. Ez abban nyílvánult meg, hogy gyerkőc elaludt, én leültem olvasni, aztán 2 bekezdés között lehunytam a szememet kicsit. Kb. 2,5 órára. És ez vasárnap is megismétlődött. De azért haladok, az Easy Strength egy eszméletlen jó olvasnivaló, Dan John hozza a szokásos stílusát, Pavel meg… olyan Paveles 🙂

Párhuzamosan olvasgatom a CC2-t is, sőt, használok is fel belőle ezt-azt (fekvőtámasz ujjhegyeken, időre lógás törölközőn), bár még nem értem annak se a végére, de már most jobbnak tartom, mint az előző részt. Ráadásul lesz egy harmadik is majd, ha minden igaz.

Nade tegnap edzésnap volt, úgyhogy letudtam a kötelezőt is:

JM

  1. TPU 8,7,7,6,5
  2. KBM Medium high pull, c&p, snatch, gug @2×24

A guggolásnál front squat helyett képes voltam simán gobletet csinálni, egy golyóval (naná), mert mostanság érzem a derekamat, és ez nem jó. Guggolgatok falnál is minden nap, az alapokat sosem árt kicsit átismételni.

Este még – csoporttal – volt egy kis GN is, az külön jó volt.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

