Olvasgatok

A Dragondoor.com-on újabban elektronikusan is lehet könyvet venni. Csak gondoltam szólok. Csodálatos pdf formátumban jön a cucc és a legeslegjobb az egészben, hogy jóóóval megjelenés előtt, valamivel olcsóbban is hozzá lehet jutni egy-két nagyon remek darabhoz.

Így esett, hogy tegnap elkezdtem a Convict Conditioning 2-t, ma pedig a nagyonagyonagyon várt Easy Strength könyvet, előbbi Paul Wade, utóbbi meg Pavel és Dan John nevű legendáktól.

Rivjúk hamarosan.

Ma se alszom…

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Olvasgatok

  • MáT

    Convict 2 :O ? Csak röviden, új gyakorlatok vannak benne vagy pedig a mester 6-oshoz további új ötletek.
    Easy strength-ről pedig komplett könyv? :O Én elolvastam Péter postját róla, majd az eredeti angol leírást is, és nézek, hogy mit lehet ezen még fokozni, mármint tömören, minimalistán leírták, hogy lehet ezt könyvvé fejleszteni még? :O
    Lényeg a lényeg, engem is érdekelnek majd, bár egyelőre legyen időm edzeni, aztán olvasgatni 😛

  • MáT

    …elolvastam lejjebb a postod ez ügyben, illetve az angolul az előzetest a CC2-ről, szóval ott letisztult a kép 😉 Érdekes nagyon, és akkor még fionom voltam. Francnak van ennyi hobbija, és ennél jóval kevesebb ideje az embernek :-/

  • efg

    MáT, Easy Strength NEM arról a bizonyos programról szól. Nem csak arról… majd lesz rendes rivjú, ha a végére érek, de egy elég komplex munka, sok-sok okossággal, ha valaki másokat is edz, alap. Legalábbis szerintem.
    CC2 meg jobb, mint az első. Illetve inkább hiánypótló.

Vélemény, hozzászólás?

