Hétvége

Természetesen agrofitness, vagy paraszterobik, bár most a kőműves munkák terén értem el maradandó eredményeket. Legalábbis remélem, hogy fennt maradnak a terméskövek, amiket kerítésre találtam aplikálni.

Viszont!

Úgy gondoltam, milyen remek ötlet, hogy ahányszor elmegyek a húzódzkodó úrimasina 2 méteres körzetében, húzok is rajta 5-öt. Ötvenszer mentem arra, össze is jött egy nap alatt 250 ismétlés. Meg jófajta izomláz másnapra 🙂 Ennek megoldására a vasárnap majd’ 1 órás gumipingpong (Mediball) követődött el, és 1,5 óra GN. Ez utóbbi okán most máshol is van izomlázam, de másmilyen 🙂

Jövőt illetően most, rápihenve hajlamos vagyok folytatni a KBM programot, bár elég sz@rul néz ki a folytatás, de hát ha már Ricsi is oltogat itt… nameg kitaláltam (összeloptam) egy – szerintem – tök jó kis edzésprogramot, aztán erősen kíváncsi lennék, menne-e.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

