Ucsó hét

Mármint KBM-ileg. Adtam is magamnak két nap pihenőt (máshol hétvégeként tartják számon), de szokás szerint a szombatot képes voltam átparaszterobikozni, úgyhogy maradt 1 délután. Legalább néztem formaegyt, idén alighanem először.

JM, Ingyánklub, Ginastica, korrekciók

  1. TPU 2×5
  2. KBM médium highpull, snatch, press, gugi @24-24, 7 körök, kevés pihenők
  3. 21-15-9:
    Inverted Row On Rope Ring
    Swing @40kg
    AbWheel On Knees

Na, ez megint majdnem sok lett, mindig ez van a hét első edzésénél, magamra kell szólni, hogy hőőőő. Pedig nyögve nyelősen indult, azt hittem a Ginasticánál be is mondom, hogy ennyi volt, kösszépen, de győzött a kötelességtudat. Így is elmolyoltam a bemelegítéssel vagy 25 percet. De biztos nem vagyok egyedül azzal, hogy ha egyszer nekiállok, abbahagyni nem akarom.

Most pedig regeneráló étkezésre fel! 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

