Hevi

Mára hevi napot dobott KBM-ileg a gép, én meg úgy döntöttem, ám legyen.

GN, korrekciók, plank blokk

  1. TPU 5×5 CC style, lasssssssssan
  2. TGU @24kg 6-6
  3. 5x 5 Dupla Clean, 5 Dupla MP, 5 Dupla Front Squat, 5 Dupla Push Press, 5 Dupla Front Squat @2x24kg
  4. Elnyúlás a földön, lihegés

A TPU ezúttal 2 sec fel, 1 fennt 2 sec le tempóval működött, így kicsit más az érzés. Viszont ez a GN egyre inkább rákattanás tárgyát képezi, magamon is látom hogy jó (ma letettem a homlokomat ülésben a nyújtott (!) térdemre, ami nálam finoman szólva eddig nem volt kivitelezhető), de ami még sokkal jobb, hogy kliensek mozgása lesz pár perc után ég és föld. Érik az elhatározás, hogy erről nekem többet kell tudnom.

KBM-el meg az volt, hogy a guggolás esetében az utolsó 3 körnél 2×16-ra váltottam, mert a bal térdem kicsit nem okés. Nem durva a dolog, de nem is akarom, hogy az legyen, szerelgetem ezzel-azzal. De főleg nem akarom túlterhelni.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

