Bátorságsarok

Hát így nézünk most ki, immáron ÜberUltimatePullupBarostól, amire amúgy roppant büszke vagyok, ha még nem mondtam volna 🙂 :A vödörtől meg létrától most tekintsünk el, a helyiség fő funkciója továbbra is a garázs-lét, meghát ez az üzemen kívüli állapot. Amúgy a kettlebell-színű ÜUPUB roppant jól szolgál, engem+48kg nehezet simán elbír, ráadásul 274 centire lehet kihúzni, ami a ház egyetlen fedett pontján sem lehetséges, de hát ki is lehet menni, ugye. Ha nagyon muszáj, teszem hozzá, mert azért nehéz is, meg sok is a csavar.

Összességében örülés van, meg némi izomláz, mióta kész a kütyü, állandóan megy a móka 🙂

 

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Bátorságsarok

  • Anikó RKC

    öcccccccccsém…………nagyon kóser ez az ÜUPB. hogyan kell becézni? 🙂 ÜUPBke?

  • Nagy Laci RKC

    Nagyon fasza!
    Ügyes vagy!

  • Juci RKC

    ATOM! Zsírlézer! Gratula hozzá 🙂
    Milyen kifogás maradt még a Beast Test ügyében? 🙂

  • efg

    Köszike mindenki 🙂 Az Üupke jó lesz 🙂

    Bísztileg nekem annyi kifogásom van még kérem, hogy nincs nekem olyanom, és hát azt nagyon macerás is lenne itthon hegeszteni. De rajta vagyok az ügyön, meghát a blog címe sem véletlenül az, ami… Pláne, hogy tudom, hogy a kedves Elvtársnő is nevez az Ájronméjdenre… :))

Vélemény, hozzászólás?

