33.

JM, GN, Indian Club

  1. Pistol @24+12kg 6×1-1
  2. TPU @16+6kg 2×5
  3. Military Press @24+12kg 2×1-1 PR!
  4. Military Press @32kg 3×2-2
  5. Duplasúlyos swing @24-24 111
  6. Abwheel On Knees 2×10

Kicsit megint megkavartam a sorrendet, mert miért ne.

A matematika ma nagyon nem volt velem, sikeresen nekiálltam húzódzkodni 16+8kg-al 5-öt, aztán csodálkoztam, miért nem megy. Ja, ennyi volt nemrég az 1RM, talán azért. 8as cserélődött 6-ra, aztán semmi baj volt nem.

Nyomásilag gondoltam egy bátrat, rápróbáltam a 36-ra ballal. Jobbal okés már eg jó ideje, nade a legendásan kaksi bal… és biza, csodásan működik. Kettőnél többet azért nem mertem erőltetni, nem a vége fele kéne lesérülni. Meg úgy egyáltalán. Legközelebb az ilyen 6×1-et sztem kipróbálom 34-el. Nadehát ez akkor is péerr, úgyhogy hepi vagyok biza.

Swingnél váltottam duplasúlyosra, egyrészt nem is értem, miért nem jutott eszembe ez korábban, másrészt a csoportot is ezzel kínoztam este (csak kisebb súlyokkal), és akkor pláne. Kicsit azért más az élmény rokkerterpeszben tolni a dolgokat, rendszeresíteni is fogom, mert ez jó ideje hiányzik a repertoárból. Most majd hétvégén a T. RKC-jelölt Hölgyek és Urak is kapnak belőle sztem párszázat 🙂

Hamár RKC, valószínűleg pénteken már csak megszokásból is letolom az 5 perces snatch-tesztet, amit 3 éve mindig, kíváncsi vagyok az eredményre, főleg így, hogy hónapok óta nem nagyon csináltam semmi állóképességeset, intervallumot vagy bármit. Lehet is tippelni, aki közelebbi számot mond, kap egy – figyelem – 10 perces snatch-tesztet ajándékba! Esetleg 10 perc burpee, választható, mert ilyen rendes vagyok. 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “33.

Vélemény, hozzászólás?

