29.

GN – kb. 30 perc

  1. TPU @16+6kg 5×2
  2. Military Press @32kg 5×2-2
  3. Pistol @32kg 5×2-2
  4. Swing @40kg 111
  5. AbWheel On Knees 2×11

Nagy Laci RKC cimborával beszélgetve úgy döntöttem testületileg (mint a w2tb blog teljes szerkesztősége, természetesen szavazás is volt), hogy a GN-re kicsit jobban ráfekszem. Tanulgatom, ízlelgetem, bár eddig is tetszett, némiképp csináltam is, de nem eléggé. Igaz, a szűk keresztmetszet a gurulásra alkalmas felület-terület, illetve annak hiánya.

Aztán gyakorlás. TPU lazásan ment, bigyófídbekk ma nagyjából mindenre ugyanazt mondta, úgyhogy ezért ez az 5×2-es séma. MP-ben gondoltam rápróbálok 32-re duplásan, és ment!  A k@ki bal vállam a végén még összeszedi magát, és ennek nagyonnagyon örülök, már ezért megérte ez az egész. Pistolban feljebb mentem végleg, elvégre új 1RM van…

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

