23. – Újítok

Na nem kell semmi önfejű gyakorlatcserére gondolni, az ismétlésszámok és a súlyok sem változtak. Csak a programot próbálom jobban magamhoz igazítani egy kis bigyófídbekkel. Hamár a Főnöknek úgy bevált, én meg úgyis szívesen használok új dolgokat… 🙂

JM

  1. TPU @24kg 6×1
  2. Military Press @32kg 6×1-1
  3. Pistol @24kg 3×3-3
  4. Swing @32kg 98
  5. AbWheel On Knees 2×10

Izületi átmozgatósdi és gurulás után egyszerű mozgástartomány tesztek, majd próba gyakorlatokkal, ismételt teszt. Nyomásra nagyon jó volt a mai nap, meg TPU-ra is, úgyhogy ezekből max értéken mentem, Pistol halványabb volt, úgyhogy itt nem. Viszont itt is visszatértem a régen kiszámolt súlyhoz, vmikor régen visszavettem ebből jó alaposan, talán most már nem kell.

Ma valahogy a swingek is sokkalsokkal erkácésabban mentek, úgyhogy olyan csípőpattanásokat sikerült produkálni, hogy majdnem hátbaveregettem magam, de aztán 90 felett elmúlt, le is tettem, nincs szükség a rossz gyakorlására. Különben sem az állóképességről szól ez a dolog, ha minden igaz 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

