18.

Közeledik a félidő, kezdek izgulni 🙂

JM, GN, Indian Club, kicsi Z

  1. TPU @16kg 2×5
  2. Military Press @16+12kg 3×3-3
  3. Pistol @24kg 3×3-3
  4. Swing @40kg 120
  5. AbWheel On Knees 2×13

Amilyen jól ment tegnap a pistol, ma annyira nem, de hát valahol csak ki kell jönnie a pár napos kialvatlanságnak, a nyomásoknál is sokkal jobban kellett figyelnem arra a bizonyos latissimusra, de azért sikerült munkára fogni. A swingek fele egykezes volt, el is felejtettem már, mennyire tudja vinni a bőrt a 40es.

SMR meg korrekciók lesznek még.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “18.

  • Nagy Laci RKC

    Kíváncsi vagyok,hogy hol lesz a vége a 40. napra.Tervek vannak gondolom.
    Nem kérdezem,mert gondolom ha megmondod,meg kell ,hogy ölj,ugye?:-)

    • efg

      Tervek pont nincsenek 🙂
      De ami nincs, azt elmondom; teljesen hepi lennék, ha minden műsorszámban hozzácsapodna az 1RM-hez egy olyan 4kg.

      Megjegyzem, az több, mint 10% javulás lenne, ami 40 nap alatt azért kicsit durva 🙂

  • MáT

    a 4kg szerintem menni fog…
    Én két progin vagyok túl, és mondhatom, hogy nincsenek is nagy igényeid…
    Nálam:
    floor press: 40kg -> 56kg
    Pistol: 44kg -> 52kg
    Húzódzkodás: 32kg -> 38kg
    Katonai nyomás: 32kg -> 36kg

    …pedig én nagyon nem vagyok egy mutáns 😉

    • efg

      MáT, hű.
      Nyílván nem lennék szomorú egy 48-as akárminél, de azért próbálok realista maradni 🙂
      Mutáns meg én végképp nem vagyok 🙂

Vélemény, hozzászólás?

