11.

JM, SMR, korrekciókákok

  1. Pistol @24kg 3×3-3
  2. Military Press @24+2kg 2×5-5
  3. TPU @12+8kg 6×1-1
  4. Swing @32 110
  5. AbWheel On Knees 2×10

Na, tegnap azér nem volt poszt, mert falmászni voltam Szombathelyen (thx Ysty koma :)), életemben úgy ha jól számolom, először. Sziklán jártam már korábban (potom 16 éve kb.), de most ez így másabb volt, meg jobb. Először is kérem, a komolyból mászó srácok erősek. De úgy tényleg, és konkrétan, amúgy tornászosan. Láttam egy-két szép egykezes húzódzkodást tőlük, plankot is, ablaktörlőt, szóval úgy meg lettem motiválva.

Másodszor – és ez már tanulság – nagyon más fogáserő kell oda, mint ami nekem van, már ha van. Perpillanat is fáj a gyűrűsujjam vége, amikor leestem a falról – és ez párszor előfordult – akkor is ilyeneken múlott a dolog. Márpedig nagyon tetszik, kihívás, játék, erő, mobilitás (!) egyben, muszáj lesz még nekem ide ellátogatnom párszor, csak ne lenne kicsit messzebb, mint kéne.

Majd tolok pár képet, ami kevésbé cenzor-igényes.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “11.

Vélemény, hozzászólás?

