1. – Kezdődik

JM, GN

  1. Pistol @12+16kg 6×1-1
  2. Military Press @24+6kg 5×2-2
  3. TPU @16+2kg 3×3
  4. Swing @32 200
  5. AbWheel on Knees 2×10

Korrekciókákok

Méghogy könnyű erő 🙂 Van benne munka azért, a pistol rendesen megölt már az elején, dehát vmi iszonyat rég csináltam, pláne ekkora súllyal. Ahhoz képest viszont ment, úgyhogy örülök. A balos pressnek is, jellemző, hogy most dolgozik a latissimus 🙂 Nagyon hiányzott már egy kis mozgás, de tényleg.

Este még SMR, mert a reggeli meg a délutáni nem volt elég 🙂

 

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “1. – Kezdődik

  • MáT

    Könnyő erő?…hmm…jó választás 😉
    Nagyon nagyon kíváncsi leszek, hogy nálad mi fog kisülni belőle.
    Pozitív lesz az biza, csak kíváncsi vagyok hol is lesz a teteje.

    …annyi kis infó csak, hogy nálam a TPU-nál kicsit még lejjebb kellett venni a százalékokat. Pl a 2×5 napnál inkább talán az 50% 1RM működött jobban.

    • efg

      Én is kíváncsi vagyok 🙂
      Sztem pistolból is kicsit vissza kéne vennem, mert olyan brutál gluteus izomlázam van, amit már baromi rég éreztem 🙂

Vélemény, hozzászólás?

