Pukk

Tegnap roppant kellemetlen okok miatt nem volt poszt: reggel úgy ébredtem, mint akin átment egy vonat. Vagy valami hasonló nagy akármi. Valószínűleg bekaptam vmi gyors lefolyású vírus félét, mert egész nap megmozdulni se nagyon volt erő, izom- és izületfájások, fejfájás meg egy enyhe hőemelkedés, de aztán estére ahogy jött, el is múlt.

Mindenesetre golyók után nem kapkodtam, jó volt nekem vízszintesen is.

Ma ellenben tiszta szánsájn, hepi minden, este csoport, aztán meg remek kis edzés, magamnak, magamtól (najó, némi köze volt hozzá Geoff Neupertnek is. Meg David Whitleynek is. De aztán tényleg ennyi :)):

JM, GN

  1. 4 kör, minden 2x24kg:
    Dupla High Pull 5
    Dupla Snatch 5
    Dupla Military Press 5
    Dupla Front Squat 5
  2. BMF +
    60 swing @32
    10 gugi
    50 swing @32
    20 gugi

    10 Swing @32
    60 gugi

Meghaltam, na.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

One response to “Pukk

Vélemény, hozzászólás?

