Valaki már megint elhanyagolta a blogni valót

De csak azért, mert kicsit sűrűek voltak a teendők, tényleg.

Szombatra esőt mondtak, gondoltam akkor itt a remek alkalom a fű (gyep, pázsit) elvetésére, jajdejó lesz, nem kell öntözni. A vetőmunka végére elállt, azóta egy szem nem volt. Mármint eső.

Nade mielőtt végképp átmegyek kertblogba:

Szombat este Anikóval és Esztivel leruccantunk Keszthelyre, ahol a másnapi maraton előestéjeként tészta-feszt volt, itt a sorban, tésztára váró tömegek nagy örömére heveny golyózásba kezdtünk. Volt egy hangulata a dolognak, bár már kezdem megszokni, hogy mikrofont nyomnak a kezembe és akkor beszélni kell. Kíváncsi vagyok, a térítőmunkának lesz-e valami eredménye, de ez hamarosan kiderül.

A vasárnapot totális SMR fetrengéssel indítottam (ahogy a szombatot is), nem tetszik a derekamnak ez a kerti munkás téma, valahogy a nehézsúlyos swingek jobban fekszenek.

Ennek örömére ma az is volt, már majdnem edzettem végre egy tisztességeset, de aztán mégsem:

JM, GN

  1. Goblet @32kg 5×5
  2. Swing @32kg 5×15
  3. TGU @32kg 3-3
  4. Dupla Clean&Press @24-24 5×5

És ennél a pontnál kiskorú lánygyermekem  úgy döntött, hogy ennyi, menjünk játszani, én meg mentem. Van ez így, meg lesz is még sokszor 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Valaki már megint elhanyagolta a blogni valót

Vélemény, hozzászólás?

