Csütpént

Tegnap homokzsákos tréninget próbálgattam, mivel zsákos virágföldből tetemes mennyiséget kellett A-ból B-be vinni. Nem volt túl könnyű a történet. Mindenesetre kell nekem egy ilyen tartós használatra.

Ma rohangálós-stresszes nap volt megint, aztán este a csoporttal közös izzadás (a péntekenként egyébként is levegőtlen teremben 30 fok plusz olyan 90% páratartalom. Nice. A Bikrambell turné mostmár tutira országos siker), swingek, törökök, nyomások, ezeket csaptuk szét a végén dupla cleanekkel meg egy jóleső legmatrixal, utóbbinak akkora sikere volt, hogy gyakrabban kell bevetni.

Érik egy újabb okoskodós poszt amúgy, de még érnie kell egy kicsit. 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Csütpént

  • HViktor

    Jól hallom megtetszett a homokzsákos balhé? 🙂 Én is rákaptam kissé és megéri a pénzt ,de persze a sufni tuning verzió is jó ( katonai málhazsákba 10kg-s virágföldes zsákok )
    én kezdésként 35 kg-ra pakoltam a cuccot és már megmarkolni is elég nehéz feladat ,de megemelni és megtartani még finomabb ,egész más mint egy pl.dupla 16-os guggolás .
    Powerbaget vettem és elég jó minőségü . Hajrá !

    • efg

      Még megfontolás alatt van a dolog, ez most csak muszájból volt, mert a virágföldes zsákokban virágföld volt és bárhogy kérleltem, A-ból B-be nem mentek el maguktól. Aztán vörkáutot csináltam belőle, ha már…
      Egyébként régóta szemezek én a sufnituningos változattal, csak vhogy annyi mindent nem csináltam még bellel se és annyi sok javítanivalót találok magamon úgy natúr is, hogy vhogy most nem érzem annyira szükségét.

Vélemény, hozzászólás?

