Mennek a napok…

…szépen egymás után, én meg kicsit elfelejtettem blogni.

Tegnap erősen stresszes napra keltem erősen korán erősen kevés alvás után, ráadásul drága kutyámat is műtötték, ez estére rendesen meglátszott az erőnlétemen. Még az ásványvizes kupak letekerése is kihívás volt, úgyhogy kivételesen a józan észre hallgatva nem vettem súlyt a kezembe, ellenben korán fellőttem a pizsit.

Ma viszont:

JM, GN

  1. 5 kör, @24 minden
    1A Swing 8
    High Pull 8
    Clean&Press 5
    Kézcsere 🙂
  2. Power Snatch @24 50
  3. Swing @32 50

Aztán túlevési ciklus. Ez a WD dolog nagyon működni látszik, a testzsírzat minden héten megy lejjebb 1-2 tizedet, izomveszteség nincs. Sőt…

De jó lenne kicsit korábbra tenni az edzéseket, 9 körül már nem vagyok annyira jajde nagyon top formában.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Mennek a napok…

  • Juci RKC

    Hát ez tök királyság.
    Ezt a WD ügyet lehet, hogy nekem is fel kéne próbálnom, csak marhára nincs kedvem végigolvasni a könyvet.
    Vagy időm nincs…?

    • efg

      Egy kis időt megéri rászánni, érdekeseket írt a könyvbe a szerző, még ha a diétás részt nem is vesszük.

Vélemény, hozzászólás?

