Latissimus nem válaszol

Edzegettem, gyakorolgattam, a hétfői nap ismétlése volt nagyjából a menü, úgyhogy most le se írom. Annál is inkább, mert hagytam a fenébe az egészet, mivel a nyomások feltűnően nehezen mentek. Megkértem Nejt, lapogassa már meg a hátam, aztán kiderült, hogy onnan zéró segítség jön. Ej.

Innentől fél óra korrekció, de szerintem lesz még vele meló. Nem baj, nem rohanok sehova. Azt az egyet meg már megtanultam, hogy ha egy edzésen vmi szarul megy, nem kell erőltetni.

Bosszúból szneccseltem egy kis VO2-t @24, 15:15 7/kör, 20 kör. Damn.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

