Választottunk sportot

Péntek-szombat egész nap a Naaagy Sportágválasztón lógattuk a lábunkat Anikóval. A láblógatás konkrétan elmaradt, enni-inni nem volt idő, pörgés reggeltől estig. Rengeteg érdeklődő, brutális napsütés, árnyék nuku (finoman szólva vörösre égtem).

A leggyakoribb elhangzott mondatokat most felidézném:

idézőjel …Ez mi? Ezzel mit kell csinálni? Hogyan kell eldobni? Aha, ez akkor jól tönkreteszi a derekat. Lehet még jönni birkózni? …idézőjel vége

Az emberek általában nem nagyon ismerik ezt a fajta mozgolódási lehetőséget, de jó érzés volt, ahogy a kezdetben kételkedő, távolságtartó puhatolózás átment érdeklődésbe, csodálkozásba, aztán kértek egy névjegyet 🙂 Nameghát rengeteg gyerkőc volt, jellemzően mindenki rögtön rárepült a negyvenes bellre, merthát az fel _kell_ emelni mindenáron. Tiszta mázli, hogy jelen voltak Anikó elődekorált 4 kilósai, azzal a kismanóknak is tudtunk mutatni ezt-azt, meg persze a szülőknek is. Nyílván senki nem úgy távozott, hogy namost tud swingelni, de egy ilyen alkalom nem is erről szól. Ellenben egész biztos vagyok benne, hogy páran jobban guggolnak, mint előtte 🙂

A leghasznosabb dolog talán az volt, hogy sok aktív sportolóval is sikerült kipróbáltatni az eszközt, voltak amerikai focisok, birkózók, ökölvívók, táncosok, reményeim szerint találkozunk még.

Pénteken este kihasználva a jó időt a helyszínen volt rendes edzés is csoporttal, másnap pedig a bátrabbak nekieshettek egy vidám ezerswinges/snatches eseménynek. Kár, hogy ezeken ránemérés okán nem nagyon tudtam részt venni, bár erőnlétileg sem voltam már addigra a topon (sztem csinálhattam vagy 100 nyomást/guggolást mindenféle súlyokkal a két nap alatt + a nap. Főleg a nap), meg hát idő se nagyon volt rá.

Fénykép is készült, majd ha eljutok odáig teszek fel, meghát van némi esély újabb sajtós megjelenésre is 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Választottunk sportot

  • Aniko erkácé

    Kicsit pontosítanék 🙂
    TÉGED NÉZTEK BIRKÓZÓEDZŐNEK!!! 🙂 nem engemet…
    meg majd én is beszámolok, elfelejtetted,hogy levisítottam a fejét a kézilabdáslánynak,aki görbe háttal rárohant a piros kettlebellemre csoportos edzés közben a csoportba bele,és nagyon leereszkedően rám mekkent,hogy Ő pontosan tudja, hogyan kell ezt használni.na majd a nemszépeket leírom én.az úgyis mind rólam van 🙂 de jó volt azért, a meleggel együtt is.szerintem sok izomlázat csináltunk.:-)))

    • efg

      Én erre a kézilabdás afférra speciel nem is emlékszem…
      Tudnék én írni nem szépet, csak én mindig a szépre emlékezem 🙂
      Mert írhatnám pl. azt a nem túl örömteli megfigyelésemet, hogy a gyerekek 90%-ának 7 éves kor körül megindul a térde befelé guggoláskor.
      Vagy hogy valamiért roppant népszerű dolog lehajolva felemelni (akarni) egy 40 kilós kettlebellt, még felnőtt fejjel is.
      De ősszességében azért tök pozitív volt ez a heppening. Szerintem.

  • Juci RKC

    Megtaláltam a LIKE gombot, és nem félek használni 😀

Vélemény, hozzászólás?

