Laknál itt?

Egy személynek teljesen jó, és még belleződni is van hely 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Laknál itt?

  • fredyoong

    Ah, aki csak egy kicsit is rendetlen, már nem férne el. Bár lehet, hogy jó terápia lenne a krónikus ruhaszétdobálóknak 🙂 Ahogy ő is mondja, nem lehet nagyon manőverezni már akkor sem, ha ki van húzva az ágy, hát még ha nincs minden a helyén.

  • Juci RKC

    Én nem laknék itt inkább, de ezzel együtt is nagyon ötletesnek találom. Nem is hinné az ember, mennyi minden elfér ilyen pici helyen. Like 🙂

  • efg

    Részemről pesti koncertnézős/szemináriumosottalvós lakásnak simán elfogadnám, lakni max egy embernek lehet ilyet, különben sztem a felek rövid időn belül egymás agyára mennek ilyen kicsi zárt térben. Persze lehet, hogy csak én vagyok ilyen antiszociális. Amúgy a muszáj-renddel nekem nincs bajom, sőt.

    Ellenben kíváncsi vagyok, a Hölgyek akkor mit szólnak ehhez mondjuk:

  • Juci RKC

    Beszarás 😀
    Döbbenet kreatív ez is, csak az a bibi, amint itt fentebb is mondta FredYoong, hogy ehhez folyamatos rendrakás kell. De hát valamit valamiért.

    És persze, ilyesmit én is elfogadnék valami második, többedik menedéknek, átmeneti hédernek másik városban, nagyon igaza van a drága Elvtársnak.
    Ebben IS 😀

Vélemény, hozzászólás?

