Random hangulatjelentés

Megint visszajönni látszik a tavasz, ez több dolgot is eredményez, jobb a zemberz hangulata, másrészt kiköltözök az udvarra, ami másoknál kert névre hallgat. Lehet nagy súly lóbálni, visszatérek kedvenc kötelemhez is és hát megy tovább a FPFC program is, mert életem párja finoman jelezte, hogy ez meg az jó lenne, ha nem úgy lenne, ahogy van, hanem máshogy. Nők, ugye.

De azonban különben meg amúgy tegnap pihenőnap volt, ami SMRt, Mediballt, Ingyánklubt meg korrekciót meg GN jelent, illetve a tegnap már emlegetett MobilityWOD-ot, amiből is 3at csináltam meg, csípő, vádli és váll tekintetében.

Ahogy az már lenni szokott, most is találtam javítani valót, a jobb vádli brutál kötött, van benne egy golflabdányi csomó is, nem csoda, hogy a boka nem szeret előre menni, gátolva ezzel a pisztolyos lövöldözést. Este ezért hengeren gurulgatva néztem a Top Geart.

Este csoport, szerintem drága klienseimnek nem ártana felkötni a gatyát 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

