Cé meg Pé

Délután megint letoltam a tegnapi rehab-movprep blokkot, kiegészítve egy kis ASLR korrekcióval, állíthatom, hogy működik a dolog. Estére jelentősen javul minden mozgásfunkció, kevésbé vagyok punnyadt, minden jobban megy. Még egy darabig kísérletezgetek, de ez az FMS-MediBall-Indian Club-GN vonal bejövős, csak vmennyire szelektálni kell, mert ennyire nem nagyon van az embernek ideje.

Este:

JM

  • TPU 8
  • RKC Snatch teszt @24, 5min – 125 ism
  • TPU 7
  • C&P létra @24 1,2,3,4,5-1,2,3,4,5
  • TPU 6
  • C&P létra @24 1,2,3,4,5-1,2,3,4,5
  • TPU 5
  • C&P létra @24 1,2,3,4,5-1,2,3,4,5
  • TPU 5
  • Golbet Squat @24 5×10

Muszáj volt tolnom egy szneccs tesztet, ezer éve nem csináltam, kíváncsi voltam. A 125 meglepően könnyen ment, jobban megnyomva még szerintem van bennem pár ismétlés és a kézcseréken is lehetne turbózni. Namajd ha ennek is prioritása lesz.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Cé meg Pé

Vélemény, hozzászólás?

