FMS a Zalai Hírlapban

Világuralmi törekvéseink továbbra is rendületlenek, ezúttal Anikóval csináltak interjút, én illusztrációként voltam jelen, meg persze mértünk is.

Íme a link: LINK.

Ha megkaparintom a papír formátumú újságot is, fennáll a veszély, hogy beszkennelem.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “FMS a Zalai Hírlapban

  • Anikó erkácé

    namost szerintem ezt úgy kellett volna beharangozni,hogy
    “HÁROM PONTOS AZ ILL-EM! KICSIT JÓ???” 🙂
    Én így teszem fel a blogomra,pláne,hogy le van fotózva,hogy 3 pontos is lehet..mert 90% leesik valahogyan a lécrő ugye.
    najóhogy ez is megvan,blogozom én is mingyá.

  • Juci RKC

    Mondom LIKE.
    De erősen ám!

Vélemény, hozzászólás?

