Niveja déj

A mai napra volt meghirdetve a Nivea Fitness Tour zalaegerszegi állomása a helyi fitneszben – akik amúgy XXL Fitness Centrum és köszönöm a helyet meg a lehetőséget, tényleg – és hát volt minden, napsütés (hálisten), zenebona, jóganacis lányok, ahogy az ilyenkor lenni szok.

RKC részről két fő, Eszti RKC (Neki köszikösziköszi) és szerénytelen személyem képviselte magát, mutogattunk, magyaráztunk, meg két edzésecske is lement (a méltán világhírű Lányoknak is köszönet a kinézésért), bár egy kangoo (remélem, jól írtam) óra mellett azért halkan nem jó lenni. Megjegyzem, ez a kangoo meg zumba (mindig keverem a kettőt) vmi iszonyat, mi népet meg tud mozgatni, aztán közben ránézésre meg…hát izé…nem vagyok biztos benne, hogy a leghatékonyabb, sőt, legegészségesebb formája a testedzésnek.

Most kicsit csúnya leszek, mert nehéz elmenni szó nélkül az egyre inkább tapasztalt jelenség mellett, hogy adottak életerős ifjú emberek rettenet mobilitással (vállmobilitás tesztnél olyan laza 40 centi a két ököl között, guggolást már nem is mondom), akiknek aztán mondhat az ember bármit, ő erős, azon, hogy kötött meg úgyse lehet változtatni. Mikor mondom neki, hogy de, ráadásul így garantálva van a sérülés, akkor meg megsértődik. Akkor is, mikor azt mondom, hogy a swing egy kicsit gyorsabb mozdulat annál, amit ő annak hív, és akkor is, mikor azt mondom, hogy talán addig, míg a swing nem okés, meg beleguggol, nem kéne azt a snatchet annyira erőltetni (meghát 1-es vállakkal pláne). És nem, akkor sem, ha az ember krosszfittel. Amúgy azt különben sem értem, ha krosszfittel, akkor hogy van az, hogy ő nem szokott guggolni. Eh.

Namind1, azért nem volt rossz, a fejem rákvörösre égett a napon, pár ember nézett furán a golyóbisokra, de ezt már megszoktam 🙂 Különben is, amíg el nem mentünk ebédelni, tömegnyomor, visszaértünk, elmúlt. Ebből is látszik, hogy igazából ki miatt mentek ki. Hahaha.

Fényképmasinát jellemző módon elfelejtettem, de fotóztak ott mindenféle emberek, majd azokra lecsapok vhogy 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

24 responses to “Niveja déj

  • Tiekuanyin

    Bücke vadzsog Rátok 🙂

  • Nagy Laci RKC

    Ügyesek vagytok!
    Én is büszke vagyok rátok!:-)

  • Juci RKC

    Hát ez klassz kis kaland lehetett 🙂
    Jó az ilyesmi mindenképpen, csomót tanul belőle az ember.

    (Azzal már nem próbálkozok be, hogy fotókat tessék produkálni, ha lesznek -mert úgyis hiába. Ismerjük az Elvtársat) 😀

  • Noémi

    nyilatkoznék a zumbáról és a kangooról. Én most járok aerobikos tanfolyamra, hogy legyen egy nyüves OKJ-s papírom és jó legyen nekem és ott hallok egy-két dolgot, amivel nem értek egyet, meg olyat is, amivel az oktatók sem tudnak megegyezni, de abban egyezségre jutottak, hogy a kangoo már-már olyan klassz edzésforma, hogy talán jobb lenne semmit nem csinálni helyette. Csupán izület és belsőszerv gyilkos, meg a csípőhorpaszt teszi tönkre, más baj nincs vele 😉
    A zumbáról a sulimban mélyen hallgatnak, de több képzett ismerősöm, akik direkt ki is próbálták, hogy ne látatlanban vélekedjenek, na őket a hideg rázza ki az egésztől. A zumba kábé arról szól, hogyan tedd tönkre magad minél hamarabb, mert az az alapelvük, hogy a bulihangulat a lényeg, ezért nem javítanak ki senkinél semmilyen hibát, csak hagyják őket “áramlani”, nehogy elromoljon a hangulat.
    Ennyit ezekről :S

    • efg

      Hát valahogy nagyon nem lepett meg a dolog… azon inkább meglepődtem, mennyien voltak eme kettőre kíváncsiak, sztem több, mint 100 ember volt ezeken, pedig a zumba nekem nem sokban különbözik a reggeli fogmosásos ébresztőtánctól, amit a gyerkőccel nyomunk.
      Namost jól elszóltam magam, de mind1 🙂

    • Juci RKC

      Ez kár különben, mert a kangoo olyan jó bulinak tűnik 🙂 Még sose próbáltam, de szeretném.
      A zumbáról nem nagyon tudom, hogy eszik-e vagy isszák, de ha a “bulihangulat” egy pillére az egésznek, akkor az is tök vicces lehet. Tán nem is a zumbával mint mozgásformával lehet akkor gond, hanem az instruktori attitűddel, hogy ugyanis nem javítanak ki senkit.

      • efg

        Én a zumbából tényleg csak annyit láttam, hogy táncikálnak a népek jobbra-balra térdigérő hangerőben. Aztán lehet ám, hogy nem közben kellett volna instruktorkodni…
        A kangoo meg… kaphat a térdizület meg csípő is rendesen, így a gerinc is meg minden, a boka ugye sícipőben, az alanyok meg legtöbbször a cipő nélkül nem igazán tudnának ugrálni. De a térdigérő hangerő itt is megvan, meghát mosolyogtak a népek.
        De rugalmas leszek, hallgatva az idők szavára meg is alapítom a KangooBellt (TM), két 24kilós bogyesszal kell ugrálni. A TGU külön érdekes lesz.

  • Noémi

    Juci: hangulatilag, kipróbálásilag mindkettő elmegy szerintem. Amiket fent említettem (izé, hallottam, ahogy a profik említik) akkor lesznek, ha sokat csinálod, hébe-hóba nem gond. A kangoo-val én is szemeztem, de nem bírtam rávenni magam, hogy más által összeizzadt cipőt felvegyek 😉
    A zumbában pedig tényleg a bulihangulat a lényeg, tehát jól érzed magad, de ennyi erővel elmehetsz tényleg bulizni is és akkor azt még abba sem kell hagyni, ha lejárt a 60 perc 😉

    KangooBellt támogatom 😀 De esetleg lehetne olyat is belevenni, hogy nem csak a lábadon ugrálsz, hanem le kell csüccsenni egy fitballra is és onnan visszapattanni és így tovább. Szerintem a kangoobell önmagában kicsit unalmas lehet 😀 😀 😀 😀 No offense 😉

    • efg

      Így lehet gyorsan rendszert fejleszteni kérem, máris új hozzávaló, fitball. Remek ötlet. 🙂
      Valahogy bele kell csempészni még a TRXet is, esetleg hotájront. Akkor már majdnem minden jelenlegi fitness-trend esszenciáját megkapjuk, tuti nyerő lesz.

    • Juci RKC

      Ja, szóval a zumba nem más, mint buli mínusz berúgás 😀
      És akkor ez egy fitness-irányzat. Nagyon szellemes 🙂

      Ezen a gondolati sínen tovább haladva, hogy ugyanis elvesszük a buliból a berúgást és megmarad a táncikálás, akkor a maradékkal is kezdhetnénk valamit és az is lehetne egy fitness-irányzat. Lényegét tekintve táncikálás nélküli sima berúgás. Már csak egy nevet kell találni ennek a forradalmian új fitness-irányzatnak 😀
      Végülis van neki. IHB. Három betű, ahogy kell.

      Szigorúan kettlebell nélkül, hogy a Párt alapelvei nehogy csorbát szenvedjenek 🙂

  • Ricsi

    A zumba csak egy sima tánc. Mi ott a probléma addig, amíg nem fognak kézisúlyzókat a kezükbe?

    • Noémi

      az lehet a probléma szerintem, hogyha valaki mondjuk úgy élvezi a táncot, hogyha x irányba billenti a csípőjét vagy a törzsét vagy akármit és ez mondjuk a gerincének nem tesz jót, és megcsinálja ezt heti kétszer egy órában, akkor azért masszívan tud kárt csinálni.

  • Noémi

    omg, és egy rkc-s blogon a zumbáról beszélgetünk, durva. A kangooról lehet pironkodás nélkül, hiszem abból lesz a KangooBell 😉

  • Juci

    A Bosu párnát se hagyjuk ki, lehetne úgy, hogy a párnáról szökell a delikvens át a fitballra, és így még marketing szempontból is menő “incline traininget” kapunk, szerintem harapni fognak rá 🙂

  • Bellerina

    be lehet vonni a zumbát is, csípőrázás közben 2 kézzel szorongatjuk a bellt. ZumBell, kész is.:-DD

  • csikysystem

    Gábor, HŐS vagy! Eszti RKC meg HŐSNŐ! :))) Örülök, hogy tudtátok terjeszteni az igét, mindennemű ugrálós viszontagságok ellenére!

    Remélem, egy-két zala megyei legénynek, meg leánynak megjött kedve…

    Arra a fogmosásos ébresztőtáncra azért kíváncsi lennék… 🙂

    • MáT

      Sőt, ez a terjesztés annyira hatékony volt, hogy van olyan zalai legény, aki ott sem volt, de jól megjött a kedve hozzá, és már aktívan csinálja is…csak kicsit távolabb, Sopronban 😉

    • efg

      Feri, sajnos nem tehetem közzé a reggeli denszt, hátha kiskorúak is nézik ezt a méltán világhírű oldalt 🙂
      A térítés meg majd kiderül, mennyire volt sikeres, még van pár ötletem, mit lehetne tenni.

      MáT, Te meg már sose jársz felénk vmikor?

      • MáT

        Gábor, jön a jóidő, szóval járni fogok… A szitu az, hogy ősszel tervezgettem, ígérgettem, most meg inkább csak tervezek, és csöndben vagyok, és így csak akkor jelentkezek, amikor megyek.
        A kérdéseimet gyűjtöm… minden, brettzel, korrekciók, csekkolni a swingem, a nyomásom, stb. Egy hónapot ugye jártam bellre, de több RKC többet lát alapon, mindenképp meg akarnám nézetni az alapokat ismét. Szóval inkább okosodnék… Előtte kereslek, és egyeztetünk 😉
        A legesélyesebb vmelyik péntek délután, késő délután, este… és természetesen én alkalmazkodom.

      • efg

        MáT, jöhetsz bármikor, csak szólj 🙂

Vélemény, hozzászólás?

