Hoppákok

Ma végre olyan edzést tartottam magamnak (meg előtte két csoportnak is), amilyet úgy általában szeretnék:

JM, korrekciók (ASLR, BrettZel)
TGU létra @8 5-5, @12 4-4, @16 3-3, @24 2-2, @32 1-1
MP létra @16 3×2,3,5,10 – állva, féltérden, térden,ülve
TPU létra 2×5,4,3,2,2
5 kör:
Swing @24 5-5 1A, 10 2A
Goblet Squat @24 5

Törököt már vagy qrva régen nem csináltam, pedig az egyik, ha nem A kedvenc gyakorlatom, dehát amíg fáj a balos híd, addig nem erőltettem. De ma nem volt fájás, úgyhogy mehetett

Innen felbátorodva mertem nekivágni egy kis nyomásocskának is, és nagyon úgy tűnik, a probléma a csípő környékén lesz, vagy alatta. Ülve és féltérden sokkal kisebb az esélye, hogy az ember elcsavarodik, és így semmi gond nem is volt végig.

De majd jövő héten efemes, aztán akkor majd tutira rábökök az ASLR-re, ami szerintem a gyenge láncszem.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

