Pull

Az egyik gond szerintem az, hogy a sok nyomás mellett kevés a húzás. Ezen változtatni fogok mindenképpen, főleg, mert talán húzódzkodásban vagyok a leggyengébb és ez így nem maradhat:

  1. Egész nap tengelyben sétálás, levegővételre figyelés
  2. MediBall gyakorlás
  3. SMR,  JM, korrekciók (ASLR, BrettZel, falnál gugi)
  4. Plank blokk, így is, úgy is, amúgy is, 60:30-as bontásban
  5. 5 kör:
    Goblet Squat @32kg 6
    Pushup 10
    Farmer’s Walk a húzódzkodóhoz 🙂 @32-32
    Pullup 3×3
    Farmer’s Walk vissza @32-32
  6. Swing @32 14×10

Hát ilyenek.

Advertisements

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: