Pressz

DJM

  1. 5 kör:
    Clean&Press @32 jobb, @24 bal 1,2,3-1,2-3
    Pistol @24 2-2
    Pullup @8kg 1,2,3
    AbWheel On Knees 10
  2. Kártya, póker, ketté, 20 sec, szar
  3. Swing @32 15:15, 15 kör,  11kör – 165 össz.

Fos a bal, az van. Minden nyomásnál amint elhagyja a racket, kikapcsol valami, szerintem a tricepsz. Belenyilal, kraft elmegy. Pedig feszítek mint állat mindenhol. A kártyazúzás se ment úgy, mint szokott. Ellenben rápróbáltam jobbal 24+12kg-ra stacked pressként, az meg sima ügy volt. Valami nagyon félredrótozódott a másik oldalon, pedig a vállmobilitásom szerintem soha nem volt ilyen jó, csomókkal is nagyjából leszámoltam a csilliárd sok hengerezéssel.

Tanácstalan vagyok és így programot csinálni sincs sok értelme, max egyre durvább asszimmetriát építek magamban, ami tök jó lenne, ha az lenne a cél. De nem az.

Holnap megyek MediBallozgatni, talán vmit javít egyre romló kedélyállapotomon.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Pressz

  • Ricsi

    Lesz ez jobb, mindenképp. Én is kripli vagyok lábügyileg és vállügyileg, de legalább az fms is ezt mutatja. Szóval, most javítás, meg azon morfondírozás, hogy rkc2 rohanvást jövős. A 40-es meg…

  • Nagy Laci RKC

    Nem akarod megkeresni Gabit Debrecenben?
    Eddig is tudtam,hogy jó,de ezek után meg pláne.
    Teljes szívvel ajánlom.

  • efg

    Ricsi: vmikor megkérem a Manyit, hogy mérjen már meg efemesileg, mert vmi mérhető gebasz tutira van, függetlenül a vállmobilitástól. Van gyanúsítottam is, de majd kiderül.
    RKC 2 közelsége sajnos nem fenyeget, idén nem tudok menni, jövőre van betervezve.

    Laci: gondoltam rá én is, vmi vudu Z varázslat hátha segítene, csak Debrecen ide qrva messze van.

    De valahogy majd csak lesz, mert olyan még nem volt, hogy ne legyen 🙂

  • Anikó RKC

    Mindig mondtam,hogy a Gabit klónozni kellene,de most nyilvánvalóvá vált…

Vélemény, hozzászólás?

