Szombatvasárnaphétfő

Kicsit elmaradtam bejegyzésileg, de sebaj.

Szombaton nagyon remek kis szemináriumon voltam RKC témakörben, hálás köszönet az előadóknak, Gabinak, Tamásnak, Ferinek és persze Péternek, sokkal okosabban jöttem haza, ami nem baj, ha már az ember szebb úgyse lesz 🙂 De tényleg, helyére került pár apróság, bizonyos kérdésekben kicsit véleményt is változtattam, hasznos volt, na. Meghát sok ismerős arcz, az ilyennek örülök, bár pár kollégával – más elfoglaltságuk okán – sajnos nem sikerült összefutni.

Tegnap ennek örömére úgy izomból nem csináltam semmit, de tényleg. Najó, volt egy kis henger, mertk icsit sok volt az ücsörgés szombaton, kocsiban is 3 óra, ott is 6, hazafelé is 3, elfáradok én az ilyenktől.

Viszont olyan jól sikerült a pihenő, hogy kivételesen még ki is aludtam magam. Ma is hengerrel kezdtem, meg persze bemelegítés, izületi mókák, korrekciók, aztán:

  1. 6 kör:
    Dupla Front Squat @32+24kg 6
    Pullup 5
    Haskerék térdről 10
  2. 4 kör, minden @24, folyamatos meló:
    1A swing 5
    High Pull 5
    Snatch 5
    Clean 5
    kézcsere, majd előlről
  3. Swing @32 100

Két blokk között rongáltam egy kicsit, mert úgy éreztem, menni fog és tényleg. Végre sikerült “motoros” fogással likvidálni egy pakli pókerkártyát kb. 5 másodperc alatt. Erre most kicsit büszke vagyok, örülés van.

Ráadásul a végén még ez a guggolásos dolog is megszeretődik, szőőőrnyűű 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Szombatvasárnaphétfő

Vélemény, hozzászólás?

