Resztdéj

A múltkor egy hasonló című bejegyzés – persze Hayashima kollegának köszönhetően – rettenet forgalmat okozott, kipróbáljuk másodszor is működik-e 🙂

De egyébként tényleg ez a mai program, meg az ilyenkor szokásos hengerkedés. Nameg a medilaszti. Örömmel jelentem, hogy a rettenetes bal vállam két napja teljesen tünetmentes, ha ez marad egy hétig, esélyes, hogy visszajönnek végre a nyomások. Jó lenne, mert KJ bácsi programja befejezetlen maradt.

Viszont a kiccsaládom is lassan alkot ám :):

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Resztdéj

  • Juci

    Jaj de nagyon-nagyon cuki!!! 🙂
    Csókolom a kis kezit a kisasszonynak!

  • cscsaky

    A Jövő Bajnoka! Látszik, hogy komolyan veszi. 🙂
    Resztdéj meg igenis kell. Főként nem a neve, hanem a hatása miatt. A héten én is alkalmaztam betegség miatt és csodálatos módon használt…….

  • efg

    Kézcsókokat átadtam többszörösen, a komolyságot meg minden bizonnyal tőlem tanulta 🙂
    Resztdéj ellen nem vagyok én, sőt! Bár látogatottságilag most ez nem jött be 🙂

Vélemény, hozzászólás?

