Still sick

Az elmúlt napokban négy bejegyzést írtam a blogra és négy bejegyzést dobtam ki. Nem megy ez most, tiszta pocsék a hangulat, unom ezt a betegség dolgot már nagyon. Javulás alig, és mióta munkába álltam, először 15 év alatt, két nap betegszabi is befigyelt.

Pedig aztán tök szívesen írnék hatalmas edzésmunkákról, de nincs miről, igaz, a mai kezdős csoporttal végigtoltam a guggolásos-swinges mókát, de aztán ennyi.

Nem jó ez így, Elvtársak, nagyon nem.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Still sick

  • Juci

    Remélem, sikerült mostmár az erejét és kicsattanó egészségét visszanyernie a kedves Elvtársnak.

    Karácsony meg szilveszter között én is egy csomót nyűglődtem, szerintem az egy olyan fajta hülye vírus volt, hogy nem konkrétan beteg az ember, de nem is egészséges. Már azon gondolkodtam, hogy orvoshoz megyek, pedig nálam az aztán már a végső stádium!

    Aztán bang elmúlt.

    Szerintem nálad is ez lesz 🙂

  • sztheomo

    Elő a C-vitamin bombával, irány a szauna, 100C kiöl minden trutyit, aztán meg indulhat a mászkölbilding.
    Életemben először ma szaunáztam és azt tapasztaltam, hogy folyó orral mentem be és tiszta tüdővel jöttem ki. Aztán estére majd kiderül, hogy mennyire hosszútávú volt a kúra.

    Jobbulást.

    Üdv
    Tamás

  • Ricsi

    A k*rva életbe, most már gyógyulj meg! Hát, erőszakot kell alkalmazzak? 😀
    Gyógyulást, de tényleg!

  • cscsaky

    T. Kolléga !

    Két megoldást javasolnék:

    1. Természetes gyógymódok, vitaminok pálinkafélék, ilyesmi.
    2. Amennyiben ez nem jött be, akkor orvos, antibiotikum, stb.
    Lehet, hogy ez utóbbival ebben a naturalista környezetben nem lettem népszerű, de ultima rationak ez marad.

    Jobbulást!

  • efg

    Köszönöm Hölgyem és Uraim, most már valamivel jobb, csak ráment a fülemre ez a szar, aztán most az a baj 🙂
    A módszerek: szaunában az utóbbi hétben kb. 7x voltam, hatása nálam csak átmeneti. A pálinkakészlet is fogyatkozott az utóbbi időben, vitaminból meg így is betermelem egy átlag falu szükségletét per nap, aztán mégis ez van.
    De csakazért sem megyek orvoshoz, még a végén benyögi, hogy hini, vagy mi, az meg kell a francnak. Bár láz meg nincs, szóval lehet, hogy nem.

Vélemény, hozzászólás?

