Még mindig boka

Először is nézzük meg ezt:

Aztán meg – ha megy az angol – olvassuk el ezt.

Nagyon érdekes a téma, ki is találtam valamit ezzel kapcsolatban 🙂

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Még mindig boka

  • Juci

    Mit találtál ki?
    Jók a cuccok, amiket mutattál. Köszi 🙂

  • MáT

    Amióta volt Péter bokás cikke, azóta ezt a boka mobilitásos mókát csinálom én is. Ugye rákerestem, hogy ancle mobility, ezt adta ki, szóval ezt csináltam, ennyi ;)))

    • efg

      Bokamobilitás jó dolog, sok hölgy kliensem – magassarkú, ugye – fő-fő gondja általában ennek hiánya, meg az ülőmunka persze. Nekem meg kutya kötelességem ezt nem annyiban hagyni, ezért van most sok bokamobilitásos nyomozgatás.

      Nameg pl. pistolhoz sem árt azért, ha van… 🙂

      • MáT

        …a pistolt csak jó nagy súllyal kell csinálni, ami szépen belehúz az alsó pontba, bokamobilitás ide vagy oda 😉
        (Figyelem! Az előző mondatom szigorúan poJén, tessék nem figyelembe venni 😉 )

Vélemény, hozzászólás?

