Évértékelő/záró mindenes poszt

Először is Hepi Új Évet mindenkinek!

Gondolkodtam, írok egy évértékelő posztot még múlt héten, de a fenenagy pihenésben ez is elmaradt, így hát most:

A tavalyi év sikeresnek mondható. Gyerkőc növöget, család jól van, ráadásul az év legfontosabb kitűzése is sikerült, megvan a kétfejű sasos logó itt oldalt, mi több, még csoportjaim is vannak. Igaz azonban, hogy pár dolog elmaradt, pl. a nem lesérülni nevű pont, valamint FMS-re sem jutottam el, ez a legfőbb bánatom.

Edzésben még mindig nincs meg az a 40es nyomás, de meglesz az, csak jöjjön kicsit rendbe a balom. Ez ügyben egyébként soksok lépést tettem, Z, SMR és FMS nevű pajtások segítségével már most is ég és föld. Fura módon az ASLR is javul, meg általában hajlékonyabb vagyok, mint egy pár hete, de úgy látszik volt pár csomó elhelyezve itt, ott, meg amott.

Ennek örömére ma rákezdtem az idei évre:

JM, korrekciók
Swing @40kg – 500 db – 26:35

Ezer volt tervben, de egyedül ez annyira nem buli, meghát őszintén szólva a fenenagy majd’ két hét döglés nem tett túl jót a kondíciómnak. Nademajd.

Az idei terveket még nem igazán találtam ki, egy dolog biztos, az idei FMS képzésen ott leszek, ha fene fenét eszik is. A többi meg úgyis majd jön.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

