Világuralom, média, szokásos

A héten sem maradhatunk világuralmi törekvéseinket elősegítő lépések nélkül, két dolog is történt:

  1. Anikó MediBall beharangozója a Zalaegerszeg újságban itten. Gondolom nem meglepő, hogy szándékomban áll kipróbálni ezt a dolgot –  ha már Misi is lelkes, meg én is kipróbáltam a minap a Zanikó gumipingpong ütőjét, és olyan kis érdekes. Kíváncsi vagyok, meghát ilyen vén fejjel az ember már jobban odafigyel erre a porhüvelyre és engem bármi érdekel, ami jót tehet mobilitásilag, egészségileg, vagy úgy általában.
  2. A másik dolog szerénytelen személyem feltűnése volt a helyi városi televízó – ZTV – KultúRandevú c. műsorában, meghívtak az Olvasópróba nevű részbe interjúra. Én se értem miért, de ha van lehetőség népszerűsíteni a kedvenc sportomat, naná, hogy megyek. Végülis csak pár hüleséget mondtam 🙂 A 27:00-s résztől lehet elrontani velem a napot, ha valaki meggondolatlanul mégis megnézné.
efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Világuralom, média, szokásos

  • Juci

    A szokásos világuralom 😀

    Ez kurvajó! Megnéztem, leborulok!
    Kiváló médiasztár-alapanyag a kedves elvtárs! Jól fest a tévében és jól is beszél. No meg természetesen a Galaxis Útikalauz is a megfelelő kontextusban bukkant fel, amit külön üdvözlök 🙂

    • efg

      Kedvesnek tetszik lenni, köszönöm, én annyira nem érzem magam képernyőre valónak, és mitagadás, jobban örülnék, ha legközelebb csak RKC lenne a téma, de hát ha hívnak, én megyek 🙂

Vélemény, hozzászólás?

