Péntek

Reggel 2 óra hólapát, melynek köszönhetően mindenhonnan elkéstem egész nap, de estére odaértem a csoportos mókára azért.

Ott tettem vettem ezt-azt, beugrott pár swing meg pár nyomás is 16+16-al egy kézben, ami meglepő volt, mert sose próbáltam 🙂 Egyébként semmi érdemleges, majd holnap. Úgyis megint esik az a q hó, lehet lapátolni… lassan nem tudom hova tenni, de tényleg.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Péntek

  • Ricsi

    Szerintem, ne lapátolj. Add ki feladatként a gyerkőcnek, hogy gyúrjon sok hóembert. 🙂
    Amúgy sosem értettem ezt a nagy lapátolási kényszert, én nem lapátolok havat, és jó ez így. 🙂

    • efg

      Valamennyit muszáj elszórni belőle, mert nem tudok közlekedni, meg a család is eles. A gyerkőc meg még kicsi a hóemberhez 🙂

Vélemény, hozzászólás?

