Hóhelyzet

Sajnos a leszakadó tekintélyes mennyiségű kristályossá fagyott vízmennyiség okán a ma esti kanizsai edzés elmarad, mert én már csak ilyen óvatos duhaj vagyok és nem akarom árokban végezni, ha nem muszáj. Ez van, bepótoljuk.

Magánilag azonban több minden történt:

Délelőtt Manyinál jártam az Ő Triggerpont Studiójában, tartottunk egy mini-erkácé konferenciát :). és – tada.wav – kipróbáltam a téerikszet, illetve a veri szpesöl módot, ahogy Manyi RKC beilleszti ezt az edzésekbe. Remek cucc, komolyan. Maga a ketyere minőségi, jól kitalált darab, ha nem lenne ilyen kibeb.szott drága, vennék. Az más kérdés, hogy nem átallanék nem előírt módon használni, mert ezek a ma tanult feszítések nagyon tetszenek, teljesen jól meg lettem dolgoztatva ilyen téren. A “rendes” TRX gyakorlatok meg annyira nem hoznak lázba, de feszítésileg lenne hova fejlődni. Ezt is felírom a todo listámra.

Hanem volt ott Aquabag is, szintén hasznos jószág. A nap egyik legszebb pillanata (sőt, a hété) volt számomra, mikor mélyguggolásomra kaptam egy laza 3 pontot 🙂 Az Aquabag meg klassz, mert lötyög benne a cucc (H2O, meglepő módon), és így kicsit más érzés pl. TGU-nál, vagy Overhead Squat esetében. Félek tőle, hogy vásárolni fogok egyet.

De még mindig nem volt elég, mert kipróbáltam az elektroakupunktúrát is, ami vicces, rángatózik tőle az ember izomzata 🙂 De majd a Manyi jól megmondja, hogy mi is ez, én szívesen vagyok próbabábú 🙂

És még ma nehéz nyomások is lesznek, stay tuned.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

