Irány meg elvek

Mostanában ilyen gondolkodós hangulatom van, biztos a tél miatt – mellesleg dislikeolom az egész hó miskuranciát, és tavaszt akarok, MOST. Tiszta nem jó kimenni most TGUzni a kertbe

Naszóval a jövőre nézve az alábbi irányelveket szeretném rögzíteni a magam számára, mind testedzés vonatkozású:

  • Aludni kell többet. Legkésőbb 10:30kor pizsifellövés és pont.
  • Odafigyelni a kajára, kicsit mostanában eleresztettem a gyeplőt. Bár annyira nem érzem a negatívumokat…még.
  • SMR. Vmiért állandóan elmarad, célszerű lenne már edzés előtt fetrengeni kicsit
  • Többet kéne guggolni. Súllyal is, nélküle is, egylábon is, kettővel is. Nemszeretem gyakorlatok örök dobogósa, de épp ezért kéne művelni.
  • Ugyanez deadliftileg. Pedig nagyon nem árt, ha az ember fel tud kapdosni nehéz szarokat a földről.
  • Qrvára kéne egy rendes húzódzkodó végre.
  • Többet kéne aludni. Még egyszer.

Ilyenek.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

3 responses to “Irány meg elvek

  • Anikó RKC

    jó! ilyent én is csinálok, bár nekem a guddolás rendben van meg a kaja,mert enni nem szoktam 😀 😀

  • MáT

    🙂 jó gondolatok. Ráadásul másokra is nagyon illő gondolatok.
    MáT küzdött, szervezkedett, otthon nyalizott, hogy fel lehessen fúrni egy húzódzkodódt a falra. Ez pipa. Alvás: 10:30 nálam is kitűzve célnak, és tertható is. Gond mondjuk, hogy még így sem elég az alvás, de ez az én bajom 🙂
    Guggit bedobni a tervbe a sok MP mellé, oszt hogy ha má’ vége ennek a tervnek, akkor a következő tervbe meg mehet a DL.
    …persze túl okosnak nem akartam látszani, meg amúgy is nehezen menne, csak ötleteltem, illetve én is hangosan gondolkodtam egy keveset 😉

    • efg

      De G nem tud falra fúrni semmit, mert a. nincs hova, b. a gipszkarton nem bírja el 😦
      Gugi bejön most majd vhogy, úgyis teljesen érdekesen alakul ez a program most. Bár egy darabig még el leszek vele, lévén 3 hónapos a projekt. Elvileg.

      Ez a hely meg direkte a hangosan gondolkodás céljából van, nyugodtan, sőt, mindenki gondolkodjon hangosan. Kell az, jó az.

Vélemény, hozzászólás?

