Esti edz

Ha én lennék Kenneth Jay, most tutira írnék egy tudományos értekezést, hogy miért van az, hogy a legjobban eső edzések elkezdéséhez rendszerint semmi kedvem. De nem vagyok KJ, úgyhogy ez a veszély nem fenyeget. Pedig biztos tennék bele vmi frankó képletet a Jucinak 🙂

JM, Indian Club
TGU @12kg 5-5
Swing @32kg 20
TGU @16kg 4-4
Swing @32kg 20
TGU @24kg 3-3
Swing @32kg 20
TGU @32kg 2-2
Long Cycle Clean&Jerk @24-24kg 5×5
Farmer @32kg 50-50 lépés, majd Overhead Farmer ugyanennyi ugyanezzel

A végén az a LCCJ egy szemét, szadista állatság, nagyon tigris, ahogy Gery mondaná…hejj, mikor lesz majd ebből 5×10, azzal tök hepi lennék. Csak persze akkor majd 2x32kg-al akarom majd. Hehe.

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

4 responses to “Esti edz

  • Juci

    Szóval ingyenes a hpzzászólás?
    Hát ezt a bargain-t nem hagyhatom ki 🙂

    A legjobban eső edzések elkezdésében tapasztalt nehézségeket én is ismerem. Előző életemben ugyanez pepitában: az a buli sikerül a legjobban, amelyikbe rohandtul nincs kedved elmenni.

    Valami lélektani izé lesz ez, de ha nincs róla képlet, akkor nem tudjuk megvitatni a dolgot, ezt bárki beláthatja 😀

    Képzeld, azt álmodtam többek között, hogy klikkolgattam ideoda, aztán ide is, ahogy szoktam, és jéééé, fehér vagy valami világos szín volt a háttér, és nagyok voltak a betűk, és úgy el lehetett olvasni mindent, mint a pinty, és ennek nagyon megörültem álmomban, és alig győztem hozzászólni (szerencsére ingyé’), hogy milyen klassz és örülök 🙂

    Bizisten ezt álmodtam.

  • efg

    Juc, lesz képlet. Kitalálok valamit, aztán ha sikerül, már meg is van a next konferencia fő vezérfonala 🙂
    Az álom meg hamarosan valósággá válik, csak nekem is 24 órából áll egy nap (ami ellen már heveny aláírásgyűjtésbe is kezdek)

Vélemény, hozzászólás?

