Hevi

Mára nehéz megjelölésű nap volt a penzum:

JM, Indian Club
Military Press @32kg jobbal, Stacked Press @12+16 ballal 18×2-2
Pullup 5×5
Row @32kg 6×5-5
Swing 2A@40kg 10×10

A nyomások meglepően jól mentek, jobbal semmi probléma, a 18. sorozatnál aztán szólt a bal, hogy neki ennyi elég volt, köszöni szépen. Még 1-2 talán ment volna, de bukásig nem akartam elmenni. Sajnos most sem az igazi a bal, az első pár széria még 32-essel ment, de nem éreztem kellően jónak, azért kapott kis könnyítést, bár aztán a stacked móka se piskóta. De jobbosommal roppant elégedett vagyok, ha meggondolom ennyit nem nyomtam még 32esbe sose, pláne ilyen szép tisztákat. Péerr 🙂

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

10 responses to “Hevi

  • Anikó RKC

    ügyi vagy !!

  • MáT

    Hi Gábor!
    nem ide vág, de kérdeznék…
    Jól rémlik, hogy neked ilyen keretbe rögzíthető húzódzkodód van?
    http://tacticalshop.hu/index.php?page=product&pid=393

    Ha, igen, akkor vélemény?

    Vagy nagyon rosszul rémlik?! 😉

    • efg

      Hola!
      Nem pont ilyen, mert márkátlan decathlonos, de az elve ugyanez.
      Kompromisszumos megoldás, mert szabályos RKC style nem megy rajta, mert áll alá nem tudod magad húzni, mert lefejeled az ajtó tetejét. Másik gond, hogy rendesebb széles fogást se tudsz csinálni, legalábbis én nem férek el az ajtóban, pedig nem vagyok vmi nagy darab. Harmadik gond, hogy max 2m körülre lehet tenni, és nyújtott lábbal megintcsak nem fér el az ember, így lábra akasztani golyót körülményes.
      Kippingre megintcsak nem nyerő.
      Szóval sok kompromisszum, de ugyanakkor inverted row, skin the cat meg egyéb huncutságok simán mennek. És ennél olcsóbb húzódzkodási lehetőséget nem nagyon találtam.

      • MáT

        köszi a részletes választ.
        Nem nekem lesz, lenne. Tesóm szeretne elkezdeni edzegetni, és neki javasolnám. Én is agyaltam kezdetben róla, de pont a lényeg, a súllyal húzódzkodás nem megy vele, így felejtős.
        Decathlonos?!! Hogyért, mennyiért osztogatták? Zegi Decathlonos?

      • efg

        Ő az, asszem
        http://www.decathlon.co.hu/HU/bt-200-70-95-cm-12906854/

        De szólok, hogy az ajtókeretet eléggé igénybe veszi, nálam legalábbis most nehéz becsukni az ajtót.

      • MáT

        dánke.
        Ez albérletbe kerül, olyan helyre, ahol ajtó nincs a keretben, szóval lehet durvulni 😉

  • Juci

    Nagyon szép teljesítmény, elvtársam! Gratula 🙂

    Más:
    Azt mondja már meg kend, hogy az októberi zeg fotókat meg-e akarja-e valaha is mutatni-e a köznek-e, vagy legalább nekem.

  • efg

    Csaba és Juc: Förszt of all, tenkjú veri mács.

    A mást illetően: van nekem erre egy ötletem, de majd elővezetem tervszerűen egy poszt keretében hamarosan. Hehe.

Vélemény, hozzászólás?

