Mozgolódások

Mit ad isten, aludtam is, nem is köhögök, mit kívánhat még az ember? Hát pölö:

Szobaton nagyjából döglés volt, csak Indian Club meg némi korrekció. Az igazat megvallva rakoncátlankodik a bal vállam – már megint – Zanikó megszerelt, úgyhogy inkább pihi

Nade vasárnap, Pushup Project, 15×10 RKC Style teljes testet feszítős fekvő keményen hónaljból nyomva (Latissimus-ra fogom átkeresztelni a kutyámat. A másik meg lesz Dorsi :)), meg persze Indian Club, némi nyomásmocogással, bár teljesen technikai alapon, kis súllyal, nem is sokat.

Ma:

Napközben mentek a fekvők, tizesével, plusz gripperkedés, utóbbi nem sok

soksok IC, korrekciók, JM
Pistol @8kg 4-4
TGU létra @8 5-5, @16 4-4, @24 3-3, @32 2-2
Minden súlyváltás előtt 10 swing @32kg + nyomás féltérden @24kg 5-5
VO2 snatch @24kg 15:15 7/kör, 14 kör

Rizsa: a pistolt többre terveztem, de folyton seggreültem, ezt biofeedbacknek vettem (majd le is teszteltem, és tényleg), hagytam a csudába mára. Vicces, mert a minap egy parkolóban életem legstabilabb pisztolyát produkáltam 24-el. Az meg egy olyan nap volt.

VO2 is többnek szándékozott, de vhogy elpilledtem kicsit. Sztem augusztus óta nem véókettőztem, shame on me. Szerencsére az ilyen ballisztikus dolgok viszonylag gyorsan helyrerázódnak (meg gyorsan el is mennek megint).

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

Vélemény, hozzászólás?

