Hajtós hétfő

2 napja izomláz a gluteusban, de ettől függetlenül is kicsit hajtósra sikeredett ez a mai nap, az esti edzésre is épp beestem időre. Előtte még itthon szezonvégi sövénnyírás meg fű, kicsit kipukkantam.

Nyomásos, deadliftes, nehéz súlyos swinges napot tartottam a srácoknak, aztán átcsapott az egész egy nagy korrigálós buliba, majd – Misi snatchéhez hasonlóan – darabokra szedtük a nyomást, mint gyakorlatot. Meg is lett az eredménye, Ysty barátom egyéni rekordot nyomott (bár szerintem van még benne), aminek jobban örülök, mintha nekem sikerült volna 🙂 Meg legalább én is mozogtam kicsit, őszintén szólva a KBM gyakorlatokhoz most kicsit (nagyon) puha vagyok, szétcsapni magamat meg sok értelme nincsen.

És még adós vagyok fotókkal, nem felejtettem ám el.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

5 responses to “Hajtós hétfő

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    Hűdejó Isti ! nem tudom,mennyit nyom a latba,de délelőtt kentünk a hátára a Gery tőgykenőcséből. 🙂

    Gábor, MILYEN FŰ???? dzsojntmobiliti? 🙂

    • efg

      Az Ysty elbánt 20kg-al, ráadásul stacked press volt (16+4), ami nehezebb és ezt meg se mondtam neki 🙂 Szóval szerintem simán benne lenne a 24.

      Dzsointmobilitiileg mindent tagadok 🙂

  • Juci

    Gratula Ystynek! 🙂
    Milyen darabokra szedted szét az MP-t?

    • efg

      Semmi újra nem kell gondolni, csak ahogy KJ meg RIf mester tanította RKCn, szakaszos nyomás, armbar, latissimus dorsi mindenek felett, másik kézben szorít vmit, ilyen apróságok, amik együtt mégis valahogy tök jól működnek 🙂

  • ysty

    Asszem köszönhető ez a tőgykencének is, bár negatívumként megemlíteném, hogy szükségessé vált a teljes melltartó garnitúrám cseréje B kosárra. Ha Anikó még egyszer bekent, rámozdulok a C-re! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

