Remek időtöltés remek társaságban

Vagy nevezzük Első Zalai Vas-napnak 🙂

Jöttek kedves Elvtársak Ceglédről, Szolnokról, Budapestről, Szombathelyről, sőt, meglepő módon még Zalaegerszegről is.

Összefoglalva: én tök jól éreztem magam, de nem meglepő, sok RKC kis helyen is tök jó hangulatot csinál 🙂

Reggel 9kor kezdődött a program, a Zanikó tartott egy tök érdekes lábfejes okfejtős tornás előadást, asszem sokat kell ezen a területen dolgozni, mert nekem nem okés teljesen minden mindenhol.

Majd Misi szedte darabokra a snatchet, itt már igénybe vettünk némi öntöttvas golyóállományt, a kitöréses rész óta meg határozottan el van fáradva a seggem meg a combom, szóval megint itt egy fejleszteni való terület. Azt, hogy – mivel tudtam, hogy snatch lesz – nem vittem cérnakesztyűt az alapban kissé szétswingelt bütyikre a no comment kategória. De még egyben van, bár becsípődött a bőr, szóval most nem az igazi. De a snatch blokk az volt, kellemes fáradás után némi nyújtómóka, majd közösségileg elvonultunk ebédelni.

A frankó pörköltes-dödöllés (zalai-vasi specialitás, tényleg jó volt) ebéd után Gery RKC II-es része következett, nevezetesen Jerk. Jól tettem, hogy eddig – némi házi próbálkozáson kívül – nem nagyon gyakoroltam eddig, egyszerű mozdulatsor, de szokás szerint az ördög a részletekben rejlik, és ezzel is kiválóan le lehet sérülni, ha az ember rosszul csinálja. Ha meg jól, akkor baromi fárasztó tud lenni, főleg, ha az ember Clean&Jerk-öt próbálgat 2x24kg-al. Egy energiazabáló állat, szeressük 🙂

Ezután megint Zanikó, de most már Jucival kiegészülve egy kis izületi átmozgatós-okfejtős-boncolgatós dolgot mutattak be, szintén hasznosnak bizonyult. Egyik fő célnak elő fogom léptetni a mobilitás növelést, mert sem toe-touch téren, sem egyéb hajlékonysági területen nem remekelek, ami hosszútávon nem jó. Rövidtávon meg zavar 🙂

Utána Birjoza-Challenge, vagyis Nyírfa kihívás. Eredetileg ennek az ötlete egy nyírfás ligetben pattant ki a fejünkből párszáz swing után, eredeti terv szerint most is nyírfás hely kellett volna, de a kinti körülmények nem kedveztek (puhák voltunk), maradtunk a teremben, ott csak mérsékelten volt hideg 🙂 Több állomás, mindenhol más feladat: 1. 20m Farmer’s walk @32kg, 2. 5-5 Front Squat @24kg, 3. 20 Swing @32kg, 4. 5-5 Clean @24kg, 5. 10-10 Snatch @24kg fiúknak, hölgyeknek kisebb súly, de ugyanez. A 0. állomás amúgy ropeworkout lett volna, de most nem, majd egyszer 🙂 Ebből lett végülis 6 kör, szerintem kellemesen megizzadt mindenki, ha meg nem is haltunk – bár ez nem is volt cél.

Szeretném megköszönni a résztvevőknek, hogy eljöttek erre a napra, az előadóknak, Misinek, Gerynek, Jucinak, hogy előadtak, és főleg Anikónak, hogy kitalálta az egészt, meg leszervezte és még előadott is.

Ez volt az első, szerintem lesz még. Fotók is lesznek majd. Majd.

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

11 responses to “Remek időtöltés remek társaságban

  • Anikó RKC

    hogy a birjozától nem haltunk meg.de jó ezt olvasni. de ki az a mi?
    merén de.:-)

    nagyon jó nap volt amúgy sztem is!

    csak még azt nem tudom,hogy magyarázom ki, hogy miért üdvözöltem kitörő örömmel és nyomtam le 2 puszit annak a szimpla helyi karatésnak,aki Misiékkel együtt, utánuk érkezett. 😀 azt hittem, Ők hozták…ismerős volt az arca valahonnan….

    • efg

      A helyi karatés biztos örült 🙂 Ej, be kár, hogy ezt nem láttam…

      Ma reggelre amúgy masszív izomlázam lett alsóvégtagilag+ gluteus maximus, de szerintem nem a birjoza tehet róla, hanem a Misi kitörései meg a jerk 🙂

  • erdodim

    Mi is köszönjük 🙂

  • geryman

    Király nap volt 🙂

  • ysty

    Hát ez jó volt. Most pár napig nem tudok majd menni a kitörések miatt, de az nem érdekes. Legfeljebb házhoz jön a plasztikai sebész és a konyhaasztalnál cseréli ki a bőrt a tenyeremen valami használhatóbbra.

  • Power Dödölle

    haha. a sebészt küldd majd át léci,mert nekem a belső talpélemet metélte le valaki vagy valami. tuti a jerk volt.

  • Juci

    Karaj volt minden! egyszer majd megpróbálok részletesebb is lenni, talán holnap.
    Fotókat meg időben küldjed el, ne kelljen már megint a Führert dolgoztatni 🙂

  • ysty

    Tényleg! Csak én maradtam le a fotókról vagy még mindig nincsenek?

  • ysty

    KÖszi. Megvagyok. Most idő semmi. De jövőre visszakönyörgöm magam. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

