Fotók!!!

Nem Vas-nap, hanem RKC I., Budapest, 2010.

Minap feldobódtak Facebook-ra, ma pedig végre valahára a Dragondoor-on is megjelentek Viktor elvtárs képei.

Hurrá!

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

18 responses to “Fotók!!!

  • HViktor

    Van némi hiányérzetem … 😀

    • efg

      Level 2 okán vajh? 🙂

      • HViktor

        Az kevésbé, inkább az ,hogy rohadt keveset töltöttek fel .
        2000-t készitettem kb , abbol olyan 1700 fogjuk rá jó … és ehhez képest 900 ment fel ..

      • efg

        Nem mondod. Én meg itt lelkendezek, hogy tyű, 900, máskor nem szoktak ennyit…
        Nade hogyan lehetne ezekhez a becses fotográfiákhoz hozzájutni? 😉

  • HViktor

    Akkor lehet csak Én vagyok elégedetlen … viszont a szerzödés kötelez vagyis nem lehet megmutatni a többit ..

    • efg

      Hát ez utóbbit sejtettem.
      Egyébként nyílván nem bánnám, ha lenne még egyszer ennyi, de még kevésbé bánnám, ha egy pindurkát nagyobb felbontásban rakták volna fel.
      De azért így se vagyok unhappy, van sok fotó, ez a lényeg 🙂

  • HViktor

    Van bennem egy kis keserüség ,de azért eszembe jut az a 3 nap és ehhh de kurvajó volt 🙂

    RKC II képek amúgy jobbak lettek 😀

  • Hayashima

    Azért ahogy elnéztem a közös képünket lehet hogy nem baj, hogy nincs fenn az összes. 🙂

    • efg

      Csak nem erre a csodálatos, maximálisan összpontosító, fegyelmezett és persze szigorú urakat ábrázoló remekműre gondolsz?:

      🙂

      • Juci

        Banyek, ez a kép haláli jó 😀
        és akkor mostmár azt is tudom legalább, kinek a haja sima 😀

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    nagyon jó az a kép, a legvidámabb az össze közül,kedves simahajú barátunk :-)))

  • Hayashima

    Pontosan. 😀 Háttérben szegény Kolléga a dupla súllyal elbillenve majdnem be….ik, mi meg előadjuk magunkat.

    • HViktor

      Csak most tudtam meg ,hogy Te vagy a Hayashima:D:D:D:D
      Amúgy volt még pár vicces kép csak hogy fájditsam a sziveteket 😀

  • efg

    Jaj, lelepleztem Hayashima kollega inkognitóját! 🙂

  • Hayashima

    Yes. My name is Sima. A haja sima. Elég kretén szóvicc de nem jutott más eszembe, elnézést mindenkitől. 🙂

    Viktor, mit kell tennünk azért hogy a képarchívumod általad említett igen értékes kincseihez hozzájussunk?

  • Hayashima

    Jogi vagy informatikai akadályai vannak a dolognak?

  • HViktor

    Aláirtam a szerződést miszerint ” nálam nemvannak képek mert minden náluk vanik ” 🙂

Vélemény, hozzászólás?

