Szorgos népünk győzni fog

Tegnap: Keszthely, csoport, csináltam velük és meg kell állapítanom, hogy ez a kis társaság egyre ügyesebb, erősebb, jobban mozog, szóval tök jó 🙂 Még én is kicsit megizzadtam.

Ma: Makacs vagyok, csak azért is rámentem a Kettlebell Muszkli második napjára, hamár egyszer könnyűnek van titulálva. És valóban, kevésbé fingatott meg – bár ebben is volt dupla snatch – ugyanúgy 2x24kg volt kézbevéve. Tetszik a programban, hogy rövid (most pl. 10 perc volt), de ütős.

Úgy mellette még csináltam ezt+azt (deadlift 2x24kg, húzódzkodás 3×5, farmer’s walk 2x32kg) mert olyanom volt. Be is durrant az alkarom rendesen, de kicsit úgyis jobban rá akarok feküdni erre a fogáserő dologra, kevés dolog tud olyan sok területen javulást okozni, mint az.

Alighanem holnap is lesz valami, hiányzik a TGU az életemből 🙂

Szombaton meg Vas Day, lásd itt oldalt a plakátot —>

Reklámok

efg névjegye

37 éves apuka, általában vasgolyókat macerál. Céljai vannak. efg bejegyzései

2 responses to “Szorgos népünk győzni fog

  • Papucs Orrán Pamutbojt

    mindenki engemet kérdezget hogy mi lesz a birjoza de állom mint a vidia.még amit sejtek azt se mondom meg.

    ugye, megvetted a nyírfaszörpöt,amit másfél órán keresztül fogunk inni? 😀 😀

Vélemény, hozzászólás?

